محسن آقالر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم آشتی، به کارگردانی اردلان فرهانچی در بخش کودک و نوجوان ساخته شده و موضوع آن در زمینه معضلات نوجوانان است.
وی اضافه کرد: فیلم زنده به گور، ساخته سیدحسن حسینی، اثری داستانی و به شکل تجربی بوده و به ذهنیات فردی که از فضاهای دربسته ترس دارد، می پردازد.
آقالر ادامه داد: لیلا روغنگیر نیز از سال گذشته در حال تهیه فیلمی به نام جناب سرهنگ است که این فیلم مراحل پایانی خود را می گذراند.
وی با اشاره به تولید 15 فیلم در سینمای جوان قزوین در یک سال گذشته، اظهار کرد: در صورت حمایت های فرهنگی و مادی لازم، این انجمن ظرفیت ساخت سالانه تا 30 فیلم کوتاه را دارد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری 2 کارگاه داستان و فیلم و فیلمنامه نویسی از سوی این انجمن، گفت: کارگاه های فیلم انجمن سینمای جوان با عنوان پاتوق فیلم کوتاه ایران و جهان روزهای چهارشنبه هر هفته در مجتمع هنری ارشاد برگزار و عموم مردم و علاقه مندان می تواند در آن شرکت کنند.
رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین ادامه داد: کارگاه های عکس نیز که سال گذشته به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد، امسال فعال شده است.
انجمن سینمای جوانان کشور در سال 64 با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.
این انجمن با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم ‌سازی و با گشایش تدریجی بیش از 50 نمایندگی و دفتر در سراسر کشور، اقدام به جذب علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه ‌نویسی، عکاسی، تصویربرداری، تدوین و نیز برگزاری آزمون سراسری و دوره‌ های یک ‌ساله فیلم‌سازی می کند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.