به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان قزوین،علی خانجانیان در دیدار با شهردار اقبالیه، افزود: مرحله نخست احداث مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد با همکاری این نهاد و اداره اوقاف و امور خیریه استان از سال گذشته آغاز شد.
وی، عملیات کلنگ زنی اجرای فاز نخست این طرح در شهر اقبالیه را 30 فروردین ماه جاری دانست و ادامه داد: برای این مرحله 100 واحد مسکونی و در فاز بعدی نیز 140 واحد با مشارکت و همکاری شهرداری اقبالیه مورد احداث قرار می گیرد.
خانجانیان با اشاره به اینکه تفاهم نامه منعقد شده با اداره اوقاف نقطه عطفی برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد این استان است، اضافه کرد: با توجه به وجود متقاضیان زیاد مسکن ارزان قیمت در سطح استان، قرار شد مرحله نخست این طرح برای اقشار متوسط و کم درآمد شهر اقبالیه که از شهرهای پیرامونی و اقماری قزوین محسوب می شود، اختصاص یابد.
مهران اکبرپور، شهردار اقبالیه نیز در این دیدار با اشاره به کیفیت نامطلوب و ناایمن واحدهای مسکونی در منطقه اکبرآباد این شهر، از آغاز مطالعات طرح بازآفرینی شهری در این محله خبر داد.
استان قزوین دارای 827 روستا و 93 هزار و 246 واحد مسکن روستایی بوده که تاکنون 48 درصد آن، یعنی 44 هزار و 674 واحد بهسازی و مقام سازی شده است.
شهر اقبالیه با 55 هزار جمعیت در 10 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.