به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در آیین افتتاح17طرح مدیریت شهری قزوین افزود: توسعه بدون توجه به مناطق و محلات امکان پذیر نیست و اینکه گاهی در طرح های توسعه ای مطرح می شود که توسعه را از مرکز آغاز و سپس به پیرامون توجه شود، هیچ گاه موفق نبوده است.
زاهدی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سال های طولانی از ده ها سال پیش تاکنون بخش عمده ای از محلات شهرها در نتیجه همین نگاه با محرومیت مضاعفی مواجه شده اند.
استاندار قزوین با بیان اینکه امکانات و طرح های شهری باید به شکل عادلانه اجرا و پیاده شوند،اضافه کرد: شهرداری قزوین نیز با سیاست و رویکرد جدیدی که اتخاذ کرده مسایل شهر را به نگاه عدالت محور پیش می برد.
وی اضافه کرد: مهم ترین رسالت شهرداری ها و شوراهای اسلامی فراهم کردن محیطی آرام، دلنشین و پرنشاط برای زیستن متعالی شهروندان است و به یک معنا مجموعه خدمات مدیریت شهری محور اساسی انسان و زیستن او در فضایی رو به تعالی مادی و معنوی هستند.
زاهدی ادامه داد: این توجه نیازمند شناخت ابعاد مختلف شخصیت شهروندان است که خوشبختانه مدیریت فعلی شهر قزوین به این موضوع توجه جدی دارد.
وی افزود: قزوین ظرفیت های جغرافیایی و انسانی خوبی دارد و با داشتن رویکرد محله محوری می تواند به اهداف توسعه ای خود دست یابد.
در پایان این مراسم17طرح مدیریت شهری قزوین با اعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.