به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در آیین ترحیم مرحومه فاطمه کشاورز مادر شهیدان سید ساجدین، سید عابدین و فضائل و جانباز سید حسام موسوی در شهر سیردان طارم سفلی،افزود: مادران شهدا همواره مورد احترام ویژه ملت ما قرار دارند چرا که آنان با ایثار و گذشت خالصانه خود و تقدیم فرزندانشان در راه اسلام، امنیت، عزت و اقتدار را به ما ارمغان بخشیدند.
وی اضافه کرد: در چنین شرایط سختی مادران، فرزندان خود را با اشتیاق و با هدف جلب رضایت خداوند و در راه اسلام به جبهه ها فرستادند و این چنین روحیه بزرگ و بی نظیر خود را به رخ دنیا کشیدند.
استاندار قزوین با بیان اینکه دوران دفاع مقدس ، یکی از طولانی ترین جنگ های چند قرن اخیر بود که در آن ایران یک طرف و همه دنیا در سوی دیگر قرار داشتند،افزود: اگر در آن مقطع شاهد ایثارگری مادران شهدا و حضور شهیدان و رزمندگان فداکار اسلام در جبهه های حق علیه باطل نبودیم، سرنوشت میهن اسلامی مشخص نبود.
استاندار قزوین در ادامه با بیان اینکه امروز در مراسم ترحیم مادری حضور پیدا کرده ایم که مادر سه شهید و یک جانباز است، افزود: وقتی یک مادر زمانی که فرزندش سر درد می گیرد حالش درگرگون می شود، حال اینکه این مادر سه جوان برومندش شهید می شوند و خم به ابرو نمی اورد.
زاهدی با بیان اینکه باید به خود ببالیم که حماسه های بزرگی همچون دفاع مقدس را آفریده ایم،افزود: ملت ما ملتی مومن،مبارز و خداباور و ولایتمندارند که در مقابل دشمنان ترسی به دل راه نمی دهد و آماده جانفشانی در راه ارزش ها هستند و با چنین روحیه ای اجازه دستیابی دشمن به نقشه های شوم خود را نمی دهند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.