به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی افزود: جشنواره هفت سین نوروزی با مشارکت فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) و خانه فرهنگ پردیس، خانه فرهنگ شهید نواب صفوی،خانه فرهنگ محمدیه،فرهنگسراق سنجیده و فرهنگسراق شهید رجایی برگزار می شود.
وی، به نمایش گذاشتن خلاقیت شرکت کنندگان با بهره گیری از ابزار سنتی یا مدرن و ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان در راستای حفظ فرهنگ و تمدن ایران زمین را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.
درافشانی ادامه داد: ملاک انتخاب آثار برتر این جشنواره توجه به سادگی، زیبایی جلوه های هنری، خلاقیت در استفاده از نمادهای نوروز و استفاده از نمادهای مربوط آداب و رسوم محلی است.
وی، مهلت ثبت نام در اولین جشنواره هفت سین نوروزی را تا 20 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: پس از داوری آثار در مراسم اختتامیه جشنواره از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به خانه فرهنگ سنجیده واقع در خیابان راه آهن، خیابان راه ری، روبروی مسجد سنجیده ،خانه فرهنگ شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب جنب پارک و ایستگاه آتش نشانی و خانه فرهنگ محمدیه واقع در خیابان سپه، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) واقع در خیابان نوروزیان جنب بوستان هشت بهشت ،خانه فرهنگ ستارگان واقع در بلوار آیت الله مدرس سه راه عدل کوچه سبز مهدی ، خانه شادی واقع در خیابان فلسطین غربی بین تقاطع خیام شمالی و چهار راه فلسطین و خانه فرهنگ دانش در ناحیه شهری دانش بالاتر از میدان قلم کوچه نسترن سوم تحویل دهند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.