به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ 'بیژن خدایی' افزود: با گزارش های رسیده مبنی بر شناسایی فردی که عامل انتقال مقادیری مواد مخدر از استان البرز به استان قزوین بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با بررسی صحت و سقم موضوع و با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی، با تلاش پلیس خودروی پراید حامل موادمخدر در شهرستان البرز شناسایی و متوقف شد.
سرهنگ خدایی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

**کشف 31 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تاکستان
در اقدامی دیگر فرمانده انتظامی تاکستان از کشف 31 هزار و 672 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول فراهانی با اشاره به لزوم جلب رضایت عمومی مردم و ارتقای امنیت اجتماعی ایام پایان سال،افزود: در طرح جمع آوری مواد محترقه از سطح شهر تاکستان طرح 31 هزار و 672 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و هفت نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی تاکستان در پایان ضمن اشاره به استمرار طرح ارتقای امنیت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برای پیشگیری از آسیب های ناشی از مواد محترقه، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد در دستور کار پلیس قرار دارد.

**‍توقیف کامیون حامل 30 هزار لیتر سوخت فاقد مجوز حمل در بویین زهرا
در اقدامی دیگر از سوی پلیس استان، فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: در جریان کنترل مسیرهای ارتباطی این شهرستان یک دستگاه کامیون تانکر دار در جاده 'بوئین زهرا-اشتهارد ' متوقف شد.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در بررسی مدارک راننده توسط عوامل شرکت نفت ضمن انتقال خودرو حامل سوخت به مقر انتظامی مشخص شد که این خودرو فاقد مجوز حمل سوخت.
وی اضافه کرد: راننده این خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.