به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی قزوین، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه افزود: در پی ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین اقشار مردم به دلیل چندین فقره سرقت منزل در شهرستان های قزوین و تاکستان، پلیس آگاهی استان با تشکیل کارگروهی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدام های اطلاعاتی چهار سارق حرفه ای در رابطه با این سرقت ها مورد شناسایی قرار گرفتند و مشخص شد آنها با خودروهای سواری به صورت حرفه ای اقدام به سرقت طلا و پول نقد از شهروندان می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ادامه داد: با مراقبت نامحسوس از مخفیگاه یکی از سارقان در شهرستان تاکستان، وی در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد با خودرو همراه همسرش دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها، مبالغ زیادی پول نقد کشف شد.
سردار محمودی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنان در مقابل ادله و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از منازل در استان های قزوین، البرز، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان با همدستی 4 سارق دیگر و 2 مالخر اعتراف کردند.
وی اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه دیگر سارقان این باند در کرج، با برنامه ریزی منسجم، در یک اقدام ضربتی چهار سارق دستگیر و چهار دستگاه خودرویی که در انجام سرقت ها از آنها استفاده می کردند به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف و خودروها نیز توقیف شد.
این مسئول انتظامی با اشاره به کشف اموال سرقتی و تحویل آنها به مالباختگان در این جریان، گفت: متهمان در بازجویی های فنی به 128 فقره سرقت اعتراف و با راهنمایی سارقان 2 مالخر نیز در این خصوص که اقدام به خرید طلاهای سرقتی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمودی با اشاره به ارزش اموال سرقتی که بیش از 10میلیارد ریال است،تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
9884*3013
خبرنگار:حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.