به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی روز شنبه اظهار کرد: با توجه به بارش برف در کلیه مسیرهای ارتباطی استان رانندگان باید از سفر غیر ضروری خودداری کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس راه استان قزوین از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورها جلوگیری می کند، افزود: رانندگان حتما از سالم بودن خودرو از نظر فنی، پر بودن باک خودرو، سالم بودن برف پاک کن و داشتن شیشه شوی، اطمینان حاصل کنند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: رعایت فاصله طولی، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی، حرکت با سرعت مطمئن و استفاده از زنجیر چرخ در جاده لغزنده و توجه به هشدار های پلیس راه در مسیر سفر نکاتی است که می تواند سلامت و حفظ امنیت رانندگان و سرنشینان آنها را هنگام سفر در وضعیت نامساعد جوی رقم بزند.
سردار محمودی یادآور شد: به همراه داشتن پتو، مواد غذایی خشک، از ملزومات سفر در وضعیت ناپایدار جوی است و امیدواریم رانندگان با رعایت نکات ایمنی لازم، سفری بی خطر داشته باشند.
براساس پیش بینی هواشناسی، بارش برف که از شب گذشته در نقاط مختلف استان قزوین آغاز شده، تا عصر فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه است که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و بقیه راه های فرعی و روستایی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.