جواد حق لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح آخرین وضعیت راه های استان، افزود: بارش برف از صبح دیروز در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد واقع در منطقه الموت ، گردنه کوهین واقع در محور قزوین- رشت،گردنه هجیب در بوئین زهرا و گردنه طالقان آغاز شده بود و مجددا از صبح امروز بارش برف در گردنه های هجیب و آوج آغاز شد.
حق لطفی اضافه کرد: نیروهای راهدار در آمادگی کامل برای بازگشائی مسیرها و کمک به افراد در راه مانده قرار دارند و از لحظات نخست بارش برف عملیات نمک پاشی مسیرها را آغاز کردند
وی از مسافران خواست در صورت سفر به این گردنه ها با همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس های گرم و آذوقه، نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در طول جاده های استان همکاری کنند.
حق لطفی افزود: 30 تیم راهداری به همراه 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 300 راهدار در 24 راهدارخانه و جاده های اصلی و فرعی استان قزوین آماده خدمات رسانی در سرما و کولاک زمستانی هستند.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند آخرین وضعیت جاده های کشور و استان را از شماره تلفن 141 جویا شده و یا از طریق تصاویر دریافتی دوربین های نظارت تصویری سامانه مرکز مدیریت راه ها به نشانی www.141.ir نیز مشاهده کنند.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
6101* 6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.