به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین،علی صفری در نشست مشترک استاندار قزوین با اعضای شورای شهر و مدیران شهری پیرامون بررسی مسایل و مشکلات شهر قزوین افزود: اجرای این پروژه اکنون نیاز به نظرات کارشناسی ندارد و فقط نیاز به یک تصمیم مدیریتی دارد.
وی با اشاره به مشکلات اجرای طرح خیابان شهید انصاری شرقی که با هدف بازآفرینی بافت فرسوده و بهبود عبور و مرور در مناطق جنوبی شهر صورت می گیرد،گفت: مردم این محله بلاتکلیف هستند و باید سریع تر تکلیف مردم در این پروژه مشخص شود.
شهردار قزوین تصریح کرد: با اجرای طرح خیابان شهید انصاری شرقی به دنبال تخریب بافت تاریخی نیستیم بلکه به دنبال راهکار اجرایی برای حل مشکلات شهروندان این محله هستیم.
صفری در ادامه اظهارامیدواری کرد با حمایت استانداری قزوین و اعضای شورای شهر، مشکلات مالی و چالش های پیش رو شهرداری قزوین را حل و پشت سر خواهیم گذاشت.
وی با تاکید بر لزوم راه اندازی بارانداز جدید شهر قزوین،افزود: شهر قزوین باید یک بارانداز ملی در شان شهروندان داشته باشد و در این راستا یک مکان جدید به وسعت 170 هکتار پیش بینی شده است.
شهردار قزوین اظهار کرد: ساماندهی ورودی های شهر قزوین از دیگر مشکلات این شهر است که اجرای آن نیاز به حمایت استانداری دارد.
وی به اراضی بالای آزادراه قزوین-کرج نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری قزوین آماده سازی این اراضی را اجرایی کرده است و اکنون باید دستگاه های خدمات رسان، خدمات لازم را در این محدوده ارایه کنند.
صفری در ادامه به اجرای پروژه قطار شهری اشاره و اظهار کرد: اجرای این پروژه یکی از نیازهای شهر قزوین است.
شهردار قزوین همچنین گفت: اگر احیای دولت خانه صفوی قزوین به شهرداری واگذار شود قول می دهیم در مدت 2 سال این مجموعه ارزشمند را مانند مجموعه باشکوه سرای سعدالسلطنه احیا کنیم.
شهر قزوین با نزدیک به 400 هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.