به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مومنی در بازدید از کمیته امداد شهرستان آبیک،افزود: توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی محرومان رویکرد اساسی برای محرومیت زدایی است چرا که خانوار مددجو باید در نهایت به استقلال فرهنگی و معیشتی دست یابد و بتواند بدون نیاز به کمک دیگران زندگی خویش را مدیریت کند.
وی، اعتماد مردمی را سرمایه عظیم کمیته امداد دانست و اظهار کرد: کمک‌های مردمی اهدایی برای محرومان و همچنین زلزله زدگان کرمانشاه نشان می‌دهد که مردم به این نهاد اعتماد کامل دارند.
این مسئول ادامه داد: اعتماد مردم سرمایه‌ای است که باید حفظ شود و این سرمایه را با استفاده از تجربه گذشته و افزایش مشارکت مردم ارتقا خواهیم داد تا بسترهای خدمتی جدید را برای نیازمندان فراهم کنیم.
مومنی به تعهد کمیته امداد قزوین برای ساخت 200 واحد مسکن مددجویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: براساس براوردهای انجام شده هزینه ساخت هر واحد مسکونی 500 میلیون ریال است که 100میلیون ریال آن از طریق کمک‌های مردمی و خیران تامین خواهد شد.
در استان قزوین 45 هزار نفر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند و همچنین 40‌ هزار نفر نیز به صورت موردی لز سوی این نهاد حمایت می شوند .
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.