به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف در آزاد راه 'قزوین – کرج' باند جنوبی، بلافاصله عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سمند با سرنشین خودروی وانت نیسان که از خودرو پیاده شده بود برخورد کرده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: متاسفانه در این سانحه سرنشین خودروی 'وانت نیسان' فوت شد که کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلوی راننده سمند به میزان 50درصد و نقض ماده چهار از جانب عابر به میزان 50 درصد اعلام کرد.
سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در کیلومتر 19 آزاد راه 'قزوین – زنجان' حوزه 'محمدیه' یک دستگاه خودروی وانت نیسان با یک دستگاه کشنده 'هوو' برخورد که متاسفانه سرنشین وانت نیسان به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.
وی با اشاره به اینکه علت حادثه برابر کارشناسان بی توجهی به جلوی راننده وانت نیسان بوده است به همه شهروندان توصیه کرد از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.