به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قزوین،علی اکبر متقی فرد روز پنجشنبه در دومین نشست ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی استان افزود: دراین پهنه ها کارشناسان بخش کشاورزی ضمن نظارت، برنامه ریزی لازم را برای تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی به عمل می آورند.
وی در ادامه به لزوم تجهیز و بازسازی مراکز جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که در سال های گذشته اعتبارات خاصی برای بازسازی این مراکز تعلق نگرفته است باید برای سال جاری با تامین اعتبارات حداقل برای تجهیز و تعمیر مراکز اقدام های لازم صورت بگیرد.
متقی فرد بر لزوم اهمیت تجهیز و تعمیر مراکز جهاد کشاورزی به منظور ارائه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به کشاورزان و بهره برداران بخش تاکید کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در خدمت رسانی به کشاورزان و بهره برداران باید حداکثر تلاش خود را بکنیم و اولویت بندی نسبت برای ارائه خدمات به این قشر در نظر گرفته شود.
متقی فرد اضافه کرد: در کنار اجرای طرح های عمرانی بخش کشاورزی، اجرای سیاست گذاری کشت و تولید محصول مناسب نیز لازم و ضروری است و باید آنرا در بین کشاورزان نهادینه کنیم.
استان قزوین 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.