صفر فیض اللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودک روز چهارشنبه سوم آبان ماه برای معاینات دندانی به مرکز جامع خدمات سلامت در آوج مراجعه کرده و توسط یکی از دندانپزشکان خانم، دندان او کشیده شد.
وی اضافه کرد: در همان زمان هیچ گونه شکایتی از سوی خانواده کودک مطرح نشد اما روز بعد خانواده اوبا مراجعه به شبکه بهداشت نسبت به آزار دیدن کودک خود به شبکه بهداشت شکایت کردند اما در صحبت های رد و بدل شده به این نتیجه رسیدند که گریه کودک ناشی از درد و خونی بوده که حین کشیدن دندان جاری شده است.
فیض اللهی ادامه داد:حتی این کودک با خانم دکتر دنداپزشک نیز صحبت کرد و در پاسخ به پرسش دندانپزشک که آیا از طرف او ناراحتی احساس کرده گفت هیچ اذیتی نشده است.
وی گفت:بنده یک ساعت قبل نیز با مادر این کودک صحبت کردم و وی اعلام کرد تحت تاثیر اطرافیان در این زمینه شکایت کردیم وگرنه ناراحتی خاصی در این باره نداریم.
فیض اللهی افزود:متاسفانه این موضوع که کاملا برای ما و خانواده کودک حل شده بود در فضای مجازی و در کانال تلگرامی مردم آوج مورد سوء استفاده قرار گرفت و ما قویا موضوع ضرب و شتم را تکذیب می کنیم.
وی افزود: دندانپزشکی که در این اخبار از وی خبر منتشر شده سه ماه است که به این مرکز آمده و به حسن اخلاق و داشتن دانش فنی در دندانپزشکی مشهور است.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.