به گزارش ایرنا ، در این نشست که مدیران کل راه و شهرسازی، فنی استانداری،آب منطقه ای،شرکت توزیع نیروی برق،مسئولان اداره کل اوقاف،اداره کل کتابخانه ها و بهداشت و درمان حضور داشتند، برای حل مشکلات مردم تصمیم های لازم اتخاذ شد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اصل نود در این نشست با یادآوری مشکلات مردم شهر بیدستان گفت:بودجه شهرداری بیدستان بسیار ضعیف است و استانداری باید از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده و سایر منابع قابل اختصاص،اعتبارات این شهر را افزایش دهد.
داود محمدی با اشاره به دستورات اخذ شده از سوی وزیر راه و شهرسازی خواستار اختصاص قیر برای بهسازی و آسفالت معابر و کوچه های این شهر شد.
محمدی ، نیمه تما ماندن بنای امامزاده سلیمان(ع) و احداث آرامستان را از دیگر مشکلات این شهر دانست و خواستار اجرای سریعتر آنها شد.
وی با اشاره به دوخطه شدن راه آهن قزوین به تهران و پیگیری های صورت گرفته از مدیر عامل راه آهن کشور ،از تعریض پل دسترسی به امامزاده سلیمان (ع) خبر داد که در حال انجام است.
در ادامه این نشست ملاقات عمومی داود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با مردم بیدستان برگزار شد.
بیدستان از توابع شهرستان البرز استان قزوین دارای 30 هزار نفر جمعیت است و در سال ۱۳۸۱ خورشیدی به شهر تبدیل شده است.
7389/6012 خبرنگار: نشرین رحیمی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.