وهاب اسماعیل زادگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی کلینیک ویژه مرکز آموزشی درمانی قدس با پذیرش 49هزار و 969 بیمار بیشترین حجم مراجعه کننده را به خود اختصاص دادند.
وی، تعداد مراجعه کنندگان کلینیک های ویژه سایر مراکز آموزشی و درمانی قزوین را نیز به تفکیک38هزار و هفت بیمار در بیمارستان بوعلی سینا، 26 هزار و 579 بیمار در بیمارستان ولایت، 22هزار و 645 بیمار در بیمارستان شهید رجایی و 13هزار و 798 بیمار در بیمارستان کوثر اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت 22هزار و 895 بیمار نیز از خدمات پاراکلینیک این مراکز استفاده کرده اند.
اسماعیل زادگان همچنین با اشاره به فعالیت سایر کلینیک های ویژه در شهرستان های استان، خاطرنشان کرد: در شهرهای تاکستان 2هزار و 834 بیمار، کلینیک آبیک سه هزار و 240بیمار و در الوند پنج هزار و 861 بیمار برای دریافت خدمات مراجعه کرده اند.
وی همچنین افزود: این کلینیک ها که در راستای طرح تحول نظام سلامت به منظور ارائه خدمات ارزان درمانی به بیماران سرپایی ایجاد شده اند، در تمام تخصص ها و فوق تخصص های پزشکی در نوبت های صبح و بعد ازظهر به جز روزهای تعطیل خدمات می ارائه می دهند.
اسماعیل زادگان افزود: در این کلینیک ها ضمن ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی سرپایی در زمینه پاراکلینکی اعم از اکو، تست ورزش، نوارهای عضله، قلب، مغز و ریه و همچنین جراحی های پوست، قلب و عمومی، به بیماران سرپایی خدمات ارایه می شود.
مدیر کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان از شهروندان خواست برای رفاه حال خود، به نزدیک ترین کلینیک در محل سکونت خود مراجعه و از خدمات دارای کیفیت بالای آنها استفاده کنند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.