به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی در دومین روز از هفته نیروی انتظامی و در صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی این استان، افزود: هدف از برگزاری برنامه های هفته ناجا، اهمیت دادن به مولفه امنیت است و خوشبختانه استان قزوین در کنار سایر دستگاه های ذیربط و در سایه همدلی و همکاری توانسته در ایجاد یک امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرم موفق عمل کند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروی انتظامی استان در 6 ماهه نخست امسال شاهد کاهش 12 درصدی جرائم خشن (تجاوز به عنف، شرارت و برخورد با اراذل و اوباش) و کاهش 13 درصدی تصادف ها و 22 درصدی تصادف های منجر به فوت در جاده ها بوده ایم،ادامه داد: در این مدت همچنین در کشف انواع موادمخدر 14 درصد، کالاهای قاچاق 30 درصد، دستگیری اراذل و اوباش 33 درصد افزایش داشته ایم و همچنین 87 درصد از سرقت ها و 24 درصد جرائم در فضای مجازی را نیز کشف کرده ایم.
به گفته وی، 6 هزار و 960 نفر ساعت کاری برای انجام گشت زنی و اجرای 64 طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده نیز از جمله عملیات پلیس استان در 6 ماهه نخست امسال برای ایجاد امنیت و نظم پایدار صورت گرفته است.
وی با اشاره به وجود ناامنی های مختلف در کشورهای همسایه، گفت: با تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری و همدلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی نقشه های شوم دشمنان در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی ناکام گذاشته شده است و شاهد برقراری امنیتی پایدار در مناطق مختلف کشور خود هستیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در هفته ناجا، 150 برنامه که بیشتر آنها نیز برون سازمانی و در محلات، مدارس، دانشگاه ها و حوزه ورزش است، تدارک دیده شده است.
در ادامه، تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، چهره های ماندگار، بازنشستگان، فرماندهان و کارکنان نمونه نیروی انتظامی استان در مراسم صبحگاه مشترک مورد تجلیل قرار گرفتند.
14 تا 20 مهر به عنوان هفته ناجا نام گذاری شده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.