به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت هفته ناجا به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: بدون وجود امنیت و تامین آن، هیچ جامعه، حاکمیت و نظام سیاسی قادر به پیشبرد فعالیت های خود در امور مختلف نیست.
وی ادامه داد: به همین دلیل است هر جامعه ای در هر نقطه از کره زمین سازمان و تشکیلاتی را برای خود شکل داد تا امنیتش را برابر تعرض دیگران حفظ کند و رفته رفته این سازمان ها و تشکیلات آنها در قالب حکومت ها شکل گرفتند.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را نعمتی بزرگ و در عین حال مجهول دانست و گفت: این مولفه به آن جهت مجهول نامیده می شود که انسان تا با خطر مواجهه نشود، قدر آنرا نمی داند.
وی در ادامه با تبریک به مناسبت هفته ناجا، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز به عنوان یکی از ارکان اصلی و مهم حفظ و تامین امنیت در داخل کشور شناخته می شود.
زاهدی در ادامه خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: چه بسا تلاش های شبانه روزی شما دیده نمی شود تا زمانی که حادثه ای به وقوع بپیوندد و آن گاه است که ارزش کار شما برای جامعه هدف، یعنی مردم بیشتر دیده خواهد شد.
به گفته وی، نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت سالانه صدها و یا هزاران اقدام امنیتی را تدارک می بیند و فقط این تلاش ها زمانی رویت می شود که اتفاقی خاص و نادر به وقوع بپیوندد و رسانه ای شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: در دنیای امروز مولفه امنیت هر روز پیچیده تر می شود، چرا که دنیای استکبار و ظالمان هر لحظه روش جدیدی را برای ناامن کردن مناطق مختلف دنیا جهت رسیدن به منافع شوم خود ترتیب می دهند و به عنوان نمونه منطقه ای که ما در آن قرار داریم هر روز با ناامنی های مختلفی دست به گریبان است.
زاهدی ادامه داد: با این وجود و ایجاد ناامنی در کشورهای همسایه، به لطف تلاش ها و ایثارگری های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی میهن اسلامی، امنیت و آسایش قابل قبولی برای مردم کشور وجود دارد.
وی در پایان از همه تلاش ها و خدمات نیروی انتظامی استان به خصوص کوشش برای برگزاری آیین های عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شکل مناسب و با نظم و امنیت کامل قدردانی کرد.
در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی قزوین همزمان با دومین روز از هفته ناجا، تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، چهره های ماندگار، بازنشستگان و فرماندهان و پرسنل نمونه نیروی انتظامی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.