سرهنگ مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس راهور استان مانند سال های گذشته و برای رفاه حال شهروندان برای دهه اول محرم اقدام به اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در سطح شهر قزوین می کند و امسال نیز برای این موضوع برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
وی با اشاره به ترافیک این روزهای برخی خیابان های قزوین،یادآور شد: بخشی از ترافیک موجود به دلیل استفاده بیش از حد شهروندان از خودروهای شخصی جهت گردش در خیابان ها برای حاضر شدن در اماکن عزاداری است اما بخش قابل توجهی از آن نیز به علت پذیرایی برخی هیات از مردم جهت پخش نذورات در حاشیه و وسط خیابان ها صورت می گیرد.
وی ادامه داد: بارها از مسئولان هیات های عزاداری خواسته شده است تا برای پذیرایی از عزاداران حسینی تنها در محل مربوط به خود حضور داشته و از آمدن به خیابان خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور استان قزوین از شهروندان خواست تا برای دریافت نذورات ابتدا خودرو خود را در حاشیه خیابان و در جای مناسب پارک کرده و سپس اقدام به دریافت آن کنند.
سرهنگ محمدی در ادامه اضافه کرد: این در حالی است که برخی از هیات های عزاداری برای نصب چادر و علائم عزاداری، داربست های خود را در حاشیه خیابان ها نصب کرده که این مساله نیز باعث شده تا در برخی نقاط، به خصوص نقاط مرکزی شهر شاهد کندی عبور و مرور خودروها و در نتیجه ایجاد ترافیک باشیم.
وی در پایان از شهروندان قزوینی خواست تا این روزها و برای برپایی و حضور در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تا حد امکان از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنند و از مسئولان های مذهبی نیز درخواست کرد تا با ماموران راهور در طول دهه اول محرم همکاری لازم را به عمل آورند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.