به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، مراسم تودیع و معارفه فریدون همتی استاندار سابق قزوین و عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین عصر سه شنبه با حضور جمع زیادی از نمایندگان اقشار و گروه های مردم و مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
**120 خبرنگار و عکاس پوشش خبری این مراسم را برعهده داشتند.
**به علت کمبود جا و ازدحام جمعیت، عده ای از دعوت شدگان و میهمانان حاضر در این مراسم به صورت سرپا و ایستاده برنامه را دنبال کردند و برخی ها هم در پلکان سالن نشستند و به صحبت های سخنرانان گوش سپردند.
**بهمن طاهرخانی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین که به گفته خود از مراسم تدفین خاله خویش به این مراسم آمده بود به علت تألمات روحی امکان سخنرانی نداشت و به نمایندگی از دیگر نمایندگان استان متنی کوتاه را قرائت کرد.
**آیت الله علی محمد تاکندی نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان و از روحانیون باسابقه استان نیز در این مراسم با مطایبه ها، سخنان طنزآمیز و گاه صریح خود جمع حاضر را به وجد آورد.
وی در این مراسم گفت: از سخنان بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یک کلمه هم چیزی نفهمیدم!
او همچنین گفت: این میز ریاست ماندگار نیست یک روز همتی (استاندار سابق) آمد و امروز نیز زاهدی( استاندار جدید) آمده است.
جملات زیر دیگر سخنان جالب توجه ایت الله تاکندی در این مراسم بود.
*این امام جمعه رفت و آن امام جمعه آمد.
*از رییس جمهور و وزارت کشور گلایه دارم که اجازه نمی دهند استانداران با فضای استان آشنا شوند و متوجه شوند قاقازان و الموت و تاکند کجاست و سریع جابجا می شوند!
*الموت را انسان 2 سال طول می کشد تا بشناسد چطور استاندار طی 2 سال استان را بشناسد.
* آقای همتی هیچ نفهمید پیچ بن کجاست و به تاکند ما نیز نیامد.
**آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین نیز در این مراسم در پایان سخنان خود غزلی معروف و عاشقانه از شهریار را خواند و حاضران را پند و اندرز داد.
**منصور مرادی، رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان و جمعی از مسئولان این استان نیز در مراسم معارفه عبدالمحمد زاهدی که پیش از این استاندار این استان بود، حضور داشتند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.