به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این رقابت ها به مناسبت روز قزوین و گرامیداشت شهیده نسرین افضل از شهدای برجسته کشور با حضور 200 ورزشکار از 25 استان کشور در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین برگزار شد.
در دور اول این رقابت ها 24 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند و تیم های تهران،اصفهان، سمنان،کرمان، زنجان،قم، فارس وآذربایجان شرقی بر حریفان پیروز شده و به دور دوم صعود کردند.
در مرحله نیمه نهایی نیز تیم های تهران، زنجان،آذربایجان شرقی و سمنان در برابر هم قرار گرفتند و در نتیجه تیم های تهران وآذربایجان شرقی مقام های اول و دوم را از آن خود ساختند و تیم های سمنان و زنجان نیز به صورت مشترک سوم شدند.
نائب رئیس هیات بدمینتون استان قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: تیم بدمینتون قزوین با 6 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته بود که به دور دوم رقابت های تیمی بدمینتون نوجوانان دختر کشور صعود نکرد.
فرانک صدیق گویا در خصوص رقابت های انفرادی این مسابقات افزود: رقابت های تک نفره و 2 نفره این مسابقات نیز امروز و فردا در سالن شهید رجائی قزوین پیگیری می شود.
مسابقات تیمی بدمینتون نوجوانان دختر کشور از 25 تا 26 شهریور برگزار شد و رقابت های انفرادی و 2 نفره نیز 27 و 28 شهریورماه در در سالن بدمینتون شهید رجایی قزوین پیگیری می شود.
بیش از یک هزار بدمینتون‌باز سازمان یافته در استان قزوین در حال فعالیت هستند.
6101/6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.