به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: تمام این قساوت ها در حالی رخ می دهد که مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر چشم به این اعمال وحشیانه بسته اند.
حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: این مجامع به جای مقابله با این اعمال جنایتکارانه و محکوم ساختن آنها، ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: البته ما از گرگ انتظاری بیش از این نداریم و گلایه ما از مسئولانی است که در داخل کشتار مردم میانمار را به روی خود نمی آورند و بسیاری از رسانه های آنها چنین جنایت هایی را کمرنگ جلوه می دهند.
امام جمعه قزوین در ادامه به نقشه یهودی صهیونیستی همه پرسی استقلال کردستان عراق اشاره کرد و گفت:صهیونیست ها امیدوار هستند که این منطقه را به محلی شبیه سرزمین های اشغالی برای خود درست کنند تا برای کشورهایی چون ایران و عراق ایجاد زحمت کنند اما دولتمردان ما باید تلاش کنند این اتفاق صورت نگیرد.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد کشتار بی رحمانه صبرا و شتیلا، اضافه کرد:این جنایت تنها کشتار صهیونیست ها نبوده و نخواهد بود اما مومنان تقاص این قتل عام ها را از اسرائیل حتما خواهند گرفت.
حجت الاسلام عابدینی در ادامه از برجام به انتقاد پرداخت و گفت: برجام برخلاف وعده های داده شده به از بین بردن کامل تحریم ها منجر نشد.
خطیب نماز جمعه قزوین افزود: برجام اسلحه آماده شلیکی است که نسخه اصل آن در دست آمریکا و بدل آن در اختیار ایران می باشد و آمریکا هر دم می تواند با شلیک آن ما را تهدید کند چنان که تاکنون نیز غیر از این نبوده است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود گفت: ایمان داریم اسلام ناب ولایی همچون شجره طیبه ای که هر روز بالنده تر رشد کرده بساط ظلم را در عرصه بین المللی برمی چیند و شکست های تحمیل شده را جبران می کند و روسیاهی و پشیمانی برای 2 گروه منافقان و غافلانی می ماند که در سیاهی لشگر منافقان خائن شده اند.
امام جمعه قزوین در پایان با تسلیت به مناسبت پیش رو بودن ایام ماه محرم، گفت: انقلاب ما از حماسه عاشورا نشات گرفته و استمرار و بقای آن نیز در پیوند با غدیر و عاشورا و چشم انداز ظهور تضمین می شود و همین است که ما را به شکست منافقان و ظالمان جهان مطئمن می سازد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.