دکتر پیمان نامدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در 2 روز فعالیت این بیمارستان 6 نوع تخصص زنان، اطفال، جراحی، داخلی و مغز و اعصاب، خدمات پزشکی عمومی و پرستاری به مراجعان ارائه شد.
وی با بیان اینکه مراجعان به طور هم زمان از چندین خدمات پزشکی و درمانی آن بهره مند شدند،اضافه کرد: 500 نفر نیز خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاهی و رادیولوژی رایگان دریافت کردند
نامدار ادامه داد: در روز های یکشنبه و دوشنبه به منظور سنجش و ارزیابی زیر ساخت ها و توان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در استمرار خدمات درمانی در شرایط بحران و حوادث غیر مترقبه عملیات تمرینی بیمارستان صحرایی با همکاری های بین بخشی در کهک تاکستان برگزار و همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه این بیماستان خدمات رایگان پزشکی را به مراجعان ارائه کرد.
وی گفت:در این مدت حدود 90 تن از گروه های پرستار، ماما، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، هوشبری، اتاق عمل، مددکار و مدارک پزشکی، خدمات درمان سرپایی، اورژانس، بستری موقت و پاراکلینیکی، ارائه دادند.
روستای کهک از توابع بخش اسفرورین شهرستان تاکستان استان قزوین است که براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1395 معادل 810 خانوار دارد.
7388/6012 خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.