به گزارش ایرنا فریدون همتی روز سه شنبه در دیدار با مشاور وزیر بهداشت در امور مناطق کمتر توسعه یافته افزود: هم اکنون ساخت 93پروژه بهداشتی از محل تفاهم نامه وزارت بهداشت با استانداری ها در قزوین انجام شده و ساخت 66 پروژه دیگر نیز با تامین منابع استانی و دولتی آغاز خواهد شد.
وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خواست در جهت بهینه سازی زمان و منابع مالی، به محض اختصاص هر کدام از منابع اعتباری در هر مرحله ساخت پروژه ها را آغاز کنند و کارها برای تخصیص تمام منابع اعتباری معطل نماند.
همتی نقش مجمع خیرین در حوزه سلامت را نیز برای ساخت و توسعه مراکز بهداشتی درمانی برجسته دانست و خواستار مساعدت آنان در جهت تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان شد.
وی اولویت استان را در تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و ادامه داد: تا کنون یک هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی درمانی در استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
دکتر عباس پور هاشمی دبیر مناطق کمتر توسعه یافته وزارت بهداشت به منظور اخذ موافقت جهت ساخت 60طرح بهداشتی دیگر در قزوین و همچنین بازدید از روند پیشرفت طرح های بهداشتی در مناطق محروم به استان قزوین سفر کرده است.
در حال حاضر 90 مرکز جامع سلامت، 92 پایگاه بهداشتی و 277 خانه بهداشت روستایی در استان قزوین فعالیت می کنند.
7388/ 6012 خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.