به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی چگینی در تشریح این خبر افزود: روز گذشته فردی سراسیمه با یک دستگاه مینی بوس حامل سه جنازه به کلانتری آبیک مراجعه کرد و ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: براساس اظهارات مرد مراجعه کننده، یکی از اجساد متعلق به برادرش بوده که به علت ریزش دیواره یک چاه هفت متری در آن گرفتار آمده و تلاش 2 فرد دیگر برای نجات وی نیز بی نتیجه بوده و آنان نیز جانشان را از دست می دهند.
فرمانده انتظامی آبیک اضافه کرد: در بازجویی کارآگاهان و اعتراف فرد بازداشت شده مشخص شد افراد فوت شده برای یافتن عتیقه جات زیرخاکی چند روز را در منزل وی به سر برده و برای این منظور در مجاورت چاه فاضلاب منزل اقدام به حفر چاه می کنند که به یکباره با ریزش چاه فاضلاب روبرو شده اند.
سرهنگ چگینی یادآور شد: فرد مورد نظر با کمک همسرش اجساد را از چاه بیرون کشیده و از ترس لو رفتن ماجرای عتیقه جات زیر خاکی موضوع را به پلیس و عوامل امدادی اطلاع نداده و اجساد را نیمه های شب بعد از انتقال به داخل مینی بوس، پس از ساعاتی دور زدن در شهر به کلانتری مراجعه و ماجرا را به پلیس اطلاع می دهند.
وی در پایان افزود: ماموران انتظامی و کارشناسان سایر دستگاه های مرتبط با موضوع، با حضور در محل حادثه در حال بررسی این حادثه هستند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.