به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین،سعید احمد زاده درباره این موضوع افزود: روز گذشته با ورود یک مینی بوس به کلانتری آبیک به همراه سه جنازه، بررسی این موضوع در دستور کار بازرسان و و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماجرا از این قرار بوده است که فرد صاحب خانه که سه فرد در آن فوت کرده اند،کودکی دارای مشکل و بیماری خاص داشته و برای درمان کودک به رمال مراجعه کرده و او به وی گفته بوده که در خانه شما گنج وجود دارد و این فرد بعد از فوت فرزندش این ماجرا را برای برادر خود نقل کرده و در پی این موضوع؛ برادرش نیز به همراه 2 تن از دوستان اهل شمال خود مشغول حفاری در این منزل می شوند.
احمدزاده ادامه داد: متاسفانه به دلیل حفاری های غیر کارشناسانه در مجاورت چاه فاضلاب، گودال حفر شده نشست کرده و نفر اول در چاه جان خود را از دست می دهد و نفر دوم و سوم هم که برای نجات وی وارد عمل شده بودند در ادامه جان خود را از دست می دهند.
وی اضافه کرد: جزئیات بیشتر این پرونده در دست بررسی است و به کارشناسان میراث فرهنگی برای بررسی دقیق ماجرا و بررسی وجود هویت تاریخی مکان یاد شده دستوراتی ابلاغ شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در پایان افزود: اجساد برای کالبدگشایی به پزشکی قانونی تحویل داده شده اند و راننده مینی بوس که متهم این ماجرا است نیز هم اکنون در بازداشت به سر می برد و بازجویی از وی ادامه دارد.
شهرستان آبیک به مرکزیت آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.