به گزارش ایرنا،مسعود حق لطفی دوشنبه شب در نشست شورای مسکن استان قزوین که با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در حوزه مسکن مهر در استانداری قزوین برگزار شد با تبریک هفته دولت افزود: تکمیل فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان از مهم ترین اولویت های راه و شهرسازی است و در همین راستا امروز 998 واحد از مسکن های مهر استان قزوین به صورت همزمان افتتاح شدند.
این مسئول ادامه داد: بدون شک سیاست امروز وزارت راه و شهرسازی احداث مسکن به تعداد انبوه در نقاط متعدد نیست بلکه ایجاد رونق پایدار در بازار مسکن را دنبال می کنیم که یکی از روش های آن ایجاد مسکن در بافت های فرسوده است.
وی ادامه داد: البته سیاست و برنامه امروز ما دخالت حداقلی در فضای کالبدی،تاریخی و ناکارآمد شهری برای ایجاد بیشترین فضای اقتصادی و شور و نشاط در آنها است که به همکاری و تعامل سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط وابسته است.
این مسئول اضافه کرد: در پروژه مسکن مهر استان قزوین احداث 58 هزار و 954 واحد پیش بینی شده بود که از این تعداد 52 هزار و 744 واحد افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.
به مناسبت هفته دولت با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی 998 واحد مسکن مهر به صورت همزمان در استان قزوین افتتاح شد.
از 58 هزار و 954 واحد مسکن مهر در استان قزوین 52 هزار و 744 واحد در استان تکمیل و به بهره برداری رسیده اند و واحدهای باقی مانده نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.