به گزارش ایرنا،نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین با تبریک هفته دولت، افزود: ین هفته فرصتی را برای مسئولان به وجود می آورد تا با تجمیع انرژی،هم فکری، حرکت محکم تر و منسجم تر و با برنامه ریزی هدفمندانه تر برای خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین با بیان اینکه مدیران از مردم هستند و باید با مردم و برای مردم باشند،ادامه داد: مدیران باید برای پاسخگویی به مطالبات مردم با نهایت تلاش خود اقدام کنند و در مناسبت های مختلف همچون هفته دولت با استفاده از تریبون های نمازجمعه،ملاقات های مردمی،مطبوعات و رسانه ها برای تبیین دستاوردها و گفتمان دولت تلاش نمایند.
علیرضایی افزود: مدیران باید به سوال ها و ابهام هایی که خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند با روی گشاده و باز پاسخگو باشند و در واقع پاسخگویی به اصحاب رسانه را تبیین دستاوردها و خدمات نظام و دولت به حساب آورند.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین ادامه داد: در هفته دولت امسال یک هزار و 81 طرح مختلف با چهار هزار و 580 میلیارد ریال اعتبار و 2 هزار اشتغالزایی در استان به بهره برداری می رسد که نشان دهنده مشارکت همه دستگاه های اجرایی در راستای خدمات رسانی به مردم است.
وی در پایان گفت: در طول هفته دولت و دهه فجر با حضور استاندار و معاونان از بیشتر مناطق استان بازدید و سرکشی می شود و در این راستا برنامه های متنوعی در قالب دیدارهای مردمی،دیدار با خانواده شهدا و خانواده های آسیب پذیر و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی،حضور در برنامه های صدا و سیما،سخنرانی در تریبون های نماز جمعه وتجلیل از کارمندان نمونه در نظر گرفته شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.