به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای جدید شورای شهر و سرپرست شهرداری قزوین با وی، با تبریک هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،افزود: این شهدای برجسته انقلاب و نظام، اسوه ایمان، تقوا و الگو در عرصه خدمت به مردم بودند و آثار ماندگاری از خود به جای گذاشتند.
حجت الاسلام عابدینی ادامه داد:خدمت به مردم فرصتی طلایی است که به اعضای شورای شهر داده شده و این فرصت برای شما می تواند آسیب زا و یا بستر سعادتمندی در دنیا و آخرت باشد و نتیجه آن بستگی به نوع عملکرد شما دارد.
وی افزود: اگر هر فردی ایمان به خدا داشته باشد و به پروردگار توکل کند، شیطان به ابعاد شخصیتی او نفوذ نخواهد کرد و دنباله رو انسانهای گمراه نخواهد شد و تنها در راه رضای خداوند و امانتداری درست مسئولیت خویش گام خواهد برداشت.
این مسئول تاکید کرد: اگر مسئولان به درستی فعالیت کرده و به سمت هدف حرکت کنند، خداوند راه را به آنها نشان خواهد داد و به تحولات بزرگ خواهند رسید و عملشان نزد خداوند دارای ثواب بی اندازه ای خواهد بود.
وی، انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر قزوین را به آنان تبریک گفت و با تاکید بر اینکه برکت موضوعی قرآنی است و باید از خداوند بخواهیم تا کارهایمان صاحب برکت شوند، تصریح کرد: اگر تلاش کنیم تا کارهایمان مورد توجه و عنایت خداوند قرار گیرند، صاحب برکت شده و با پیشرفت غیر قابل محاسبه همراه خواهند شد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه همه کسانی که در این نظام مسئولیتی را پذیرفته‌اند باید کارها را با جلب رضایت الهی انجام دهند،خاطرنشان کرد: روز قیامت کارهایی که در این دنیا انجام داده‌ایم، در مقابل ما مجسم می‌شوند و در آن روز انسان آرزو می‌کند ای کاش کارهای بد از او فاصله بگیرند.
حجت الاسلام عابدینی به خطر نفوذ نیز اشاره کرد و یادآور شد: هوای نفس، نفوذ شیطان و نفوذ آدم‌های شیطان‌صفت از خطراتی است که در قرآن به آن‌ها اشاره شده و ما نیز در رسالت‌هایی که برعهده داریم باید مراقب مساله نفوذ باشیم.
وی یاد آور شد: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت سربلند باشیم.

**رئیس شورای شهر قزوین: رویکرد شورای شهر، خدمت است
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت: نگاه شورای شهر، نگاه خدمت است و وظیفه خود می‌دانیم به مردم قزوین با هر تفکر و نگرشی خدمت‌رسانی کنیم.
حکمت الله داودی افزود: یکی از برنامه‌های جدی شورای جدید شهر قزوین حضور در محله‌های مختلف برای شناسایی مشکلات و چالش‌های پیش روی مردم است تا بتوانیم سریع‌تر مشکلات مردم را برطرف نماییم.
وی افزود: هدف شورای شهر خدمت به تمامی مردم از هر طرز تفکر، قومیت و نگاه سیاسی است و معتقدیم حقوق شهروندی درباره آنها باید رعایت شود و موضوع اصلی انجام کار و حل مشکلات شهر است.
داودی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شهید رجایی معلم اخلاق بود و نامش در این راه ماندگار شد و در دوره مدیریتی خود اقدام های ارزشمندی در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص در نقاط محروم و روستاها انجام داد و امیدوارم بتوانیم تفکرات آن شهید بزرگوار را در شورا و شهرداری عملی کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اعضای پنجمین دوره شورای شهر آماده استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان به عنوان چراغ راه هستند و آنها را در سیاست گذاری و برنامه ریزی ها استفاده خواهند کرد.
وی در پایان افزود: حل موضوعات و مسائلی که از پیچیدگی های خاصی همراه هستند ازجمله موضوعات ترافیکی، فرهنگی، مشاغل مزاحم، آلودگی هوا و حتی برخی پروژه های شهری باید با همت استانی حل و فصل شوند و در این راه به حمایت نماینده ولی فقیه در استان نیاز داریم.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.