به گزارش ایرنا،داوود محمدی روز شنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین که با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته بهزیستی افزود: اگر بخواهیم مشکلات حوزه بهزیستی حل شود باید توانمندی اقشار تحت پوشش را افزایش دهیم که این مهم با اعتبارات فعلی امکان پذیر نیست هر چند مجلس در این دوره گام های بلندی را برای حمایت از اقشار بهزیستی و مددجویان این سازمان برداشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار نفر در حوزه قزوین،البرز و آبیک در نوبت تحت پوشش قرار گرفتن سازمان بهزیستی هستند و چند پروژه عمرانی این سازمان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و 60 درصد هنوز تکمیل نشده اند.
وی ادامه داد:دولت تدبیر و امید در استان قزوین در برخی از بخش ها نظیر اجرای آبیاری تحت فشار،حمایت از یک هزار و 230 واحد صنعتی و اعطای تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش اقدام های قابل ستایشی انجام داده اما برخی از بخش های دیگر از جمله حوزه بهزیستی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
محمدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شخصیت ها و مسئولان قزوینی حاضر در دستگاه های کشوری برای حل مشکلات استان،افزود: علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و علی ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی 2 عضو کابینه دولت تدبیر و امید از استان قزوین هستند که همواره در حل بسیاری از مشکلات استان نگاه عمیقی داشته اند.
دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: بهتر بود با حضور وزیر تعاون و کار در جلسه شورای اداری استان نماینده کارگران قزوین نیز حضور می یافت تا مشکلات این قشر زحمت کش از قبیل پرداخت های عقب افتاده،قراردادهای سفید امضا و نیروهای تعدیل شده نیز بیان می شد.
سیده حمیده زرآبادی افزود: سن بزه کاری و بزه دیدگی در جامعه ما کاهش یافته و لازم است مسئولان با هوشیاری و سرعت عمل در مقابله با آسیب های اجتماعی و معضلات جامعه با جدیت بیشتری اقدام کنند.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: حیطه کاری وزارت تعاون و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و تقاضاهای بسیار زیادی از سراسر کشور برای حل مشکلات کارگران به این وزارتخانه ارسال می شود.
روح الله بابائی صالح افزود: آوج جزو شهرستان های محروم کشور محسوب می شود و امیدواریم در توزیع خدمات و اعتبارات ملی و استانی از جمله در حوزه های مرتبط با بهزیستی به این شهرستان نگاه ویژه ای مبذول شود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.