محمدصادق بابائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهمن عسگری ستاره اخلاق مدار کاراته استان و ایران در وزن منهای 75 کیلوگرم این مسابقات که به میزبانی قزاقستان برگزار شد با شکست تمامی حریفان خود به نشان خوشرنگ طلای انفرادی، تیمی و مجموع دست یافت.
وی افزود:همچنین علی اصغرآسیابری دیگر ستاره کاراته استان در وزن منهای 75 کیلوگرم در بخش تیمی و مجموع موفق به کسب نشان طلا شد.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: مجیدحسن نیای دیلمی نیز در وزن منهای 55 کیلوگرم این مسابقات موفق به کسب نشان طلا شده بود اما در پی اعتراض قزاقستان به تکنیک سه امتیازی وی در مبارزه با حریفش این مساله در کنسول داوری مسابقات بازبینی و در نتیجه نشان طلای او به نقره تبدیل شد.
وی همچنین با اشاره به درخشش کاراته کاران قزوینی در رده نوجوانان و جوانان ادامه داد: لیلا برجعلی کاراته کا قزوینی در نخستین روز از این رقابتها در وزن منهای 48 کیلوگرم جوانان به مدال نقره انفرادی و طلای مجموع دست یافته بود.
بابائی ادامه داد: همچنین امیرحسین بیگدلی دیگر کاراته کای استان در رده نوجوانان در وزن منهای 70 کیلوگرم این مسابقات و در بخش انفرادی مدال برنز و در مجموع نشان طلای رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
چهاردهمین دوره قهرمانی بزرگسالان و شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا هفته جاری با حضور 660 کاراته کا از 37 کشور در آستانه قزاقستان برگزار شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.