به گزارش ایرنا، محمد حسن ارداقیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:این طرح های عمرانی با سه هزار و 610میلیارد ریال اعتبار ساخته شده و یا در حال احداث هستند که 120هزار متر مربع آنها در حوزه درمان،15هزار متر مربع در حوزه آموزش و 30هزار متر مربع در حوزه بهداشت است.
وی، مهم ترین طرح های عمرانی در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی را مربوط به بیمارستان های 700 تختخوابی، فضای الحاقی بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان الوند ذکر کرد که هم اکنون هر سه با سرعت مناسب در حال اجرا هستند.
ارداقیان همچنین به طرح های تعمیرات و بهسازی این دانشگاه نیز اشاره کرد و ادامه داد:کل این طرح ها 82هزار متر مربع شامل 60هزار متر مربع در حوزه بهداشت،15هزار متر مربع در حوزه درمان و هفت هزار متر مربع در حوزه آموزش را دربر می گیرد که با هزینه تقریبی 300میلیارد ریال اجرا شده اند.
وی،اورژانس بیمارستان شهید رجایی و بوعلی و بخش قلب بیمارستان بوعلی را از جمله طرح های مهم در حوزه بهسازی و تعمیرات عنوان کرد که همگی به شکل مطلوبی به پایان رسیده اند.
ارداقیان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته علاوه بر طرح های احداثی و تعمیرات و بهسازی،سه هزار و 200متر مربع فضا در حوزه بهداشت خریداری شده است.
وی در ادامه از آغاز فعالیت بیمارستان ولیعصر(عج)آبیک خبر داد و افزود: این بیمارستان با پیگیری های مسئولان اجرایی و دستگاه قضائی از روز 17تیرماه فعالیت مجدد خود را آغاز کرده و بیمار پذیرش می کند.
ارداقیان در ادامه از رسانه ها خواست برای پیشبرد امور و اهداف نظام سلامت و ارائه هرچه مطلوب تر خدمات بهداشتی درمانی به مردم در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و فارغ از دغدغه های سیاسی و جناحی به پیشرفت این حوزه کمک کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین با معرفی سامانه پیامکی 30005010این دانشگاه از مردم خواست شکایات و انتقادات خود را از بیمارستان ها و مراکز مختلف دانشگاه علوم پزشکی به این سامانه اطلاع دهند تا هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام شود.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.