دکتر محمدصادق بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته، 539بیمار دیالیزی، 101بیمار مبتلا به تالاسمی، 51بیمار مبتلا به هموفیلی، 249بیمار پیوندی و 616بیمار مبتلا به ام اس از خدمات این سازمان استفاده کردند.
وی اضافه کرد: خدمات دارویی و درمانی به سه گروه از بیماران خاص شامل دیالیزی،تالاسمی،هموفیلی در قبال صدور دفترچه با پوشش 100درصدی ارائه می شود.
بابایی ادامه داد: درباره بیماران سرطانی نیز هزینه داروهای شیمی درمانی در فهرست تعهد سازمانهای بیمه گربوده و شامل سهم 85درصدی سازمان وتقبل 15درصدی سهم بیمه شده می باشد.
وی اضافه کرد: هزینه داروهای بیماران مبتلا به MS نیز در فهرست تعهد سازمانهای بیمه گربوده و شامل 90درصد سهم سازمان و 10درصد سهم بیمه شده است.
بابایی در ادامه به خدمات دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی قزوین اشاره کرد و افزود: این دفتر به عنوان یکی ازشاخه های اجرائی درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از طریق خرید خدمات درمانی این امکان را برای بیمه شدگان فراهم می کند که درسطحی وسیع و فراگیر بتوانند از خدمات بخش درمان به طور موثر و کارآمد بهره مند شوند.
وی، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان را تا پایان سال گذشته 793مرکز اعلام کرد و افزود: تعداد نسخ سرپایی رسیدگی شده درسال گذشته، پنج میلیون و 670 هزار نسخه و صورت حساب های بستری رسیدگی شده نیز 71هزار صورتحساب بوده و مبلغ پرداخت شده بابت صورت حساب های بستری و سرپایی 2 هزار و 140 میلیارد ریال بوده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.