به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی در این رابطه افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس امنیت عمومی استان پس از رصد اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان و انتقال مقادیری کالا از طریق یک دستگاه کامیون خبردار شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین ادامه داد: به دنبال این موضوع، ماموران با هماهنگی دستگاه قضائی و استقرار در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان، یک دستگاه کامیون بنز حامل کالای قاچاق خارجی را شناسایی و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی ماموران از کامیون متوقف شده انواع کالای قاچاق از قبیل 2 هزار و 87 تخته پتو و حوله، 300 هزار نخ سیگار خارجی و 12 هزار و 240 قلم داروی خارجی کمیاب کشف و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.
سردار محمودی با اشاره به ارزش پنج میلیارد ریالی کالای قاچاق خارجی کشف شده،افزود: خودرو حامل بار قاچاق توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین نیز از کشف 204 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال در استان خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا هنگام گشت در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با توقف آن موفق به کشف سیگارهای خارجی قاچاق شدند.
وی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آنان به اداره تعزیرات حکومتی،یادآور شد: با توجه به پیامدهای سوء پدیده قاچاق، طرح های مقابله با قاچاق کالا به طور جدی از سوی نیروی انتظامی استان دنبال می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.