به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست هماهنگی و بررسی نحوه حمایت از تیم والیبال سپهر الکتریک که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت:باید از حامیان این تیم که علاوه بر فعالیت در بخش صنعت و تولید در ورزش استان نیز تحرک و نشاط ایجاد کرده اند، تقدیر و تشکر نمود.
وی ادامه داد: توجه به ورزش به عنوان یک ضرورت عمومی و انکارناپذیر در 2 بعد حرفه ای و همگانی به ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه منجر خواهد شد و وظیفه همه مسئولان حمایت و همکاری با ورزش و تیم های موفق ورزشی است.
معاون هماهنگی اقتصادی استاندار قزوین افزود: شادابی و پویایی جامعه با اهمیت دادن به ورزش امکان پذیر است و باید دستگاه های اجرایی و مردم با مشارکت یکدیگر در حمایت از تیم های برتر ورزشی استان قزوین از جمله سپهرالکتریک در والیبال و تیم کاسپین در فوتبال وارد عمل شوند.
وی ادامه داد: تیم سپهرالکتریک قزوین خوشبختانه با حمایت های بخش صنعت استان از لیگ های کارگری، خود را به لیگ برتر رسانده و اکنون به دلیل توقعات و هزینه های بالای حضور در لیگ برتر والیبال کشور به حمایت و پشتیبانی همه جانبه مدیران و مسئولان استان نیازمند است.
این مسئول افزود: رویکرد مدیریت ارشد استان حمایت و همکاری با این تیم لیگ برتری است که امیدواریم با همکاری دستگاه ها بتوانیم هزینه های هتل و اسکان،ایاب و ذهاب،قرارداد بازیکنان، مربی و سرمربی این تیم را از محل یک درصد اعتبارات عمرانی دستگاه ها و از محل ارزش افزوده تامین کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد:باید هر چه سریعتر با شناسایی تمامی ظرفیت های استان برای حمایت و همکاری با این تیم اقدام کرد تا شاهد کسب نتایج مطلوب توسط سپهرالکتریک در لیگ برتر باشیم.
تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین با درخشش در فصل گذشته توانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر امسال را کسب نماید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.