به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،مریم بیدخام روز سه شنبه افزود: داوطلبان برای ثبت نام می توانند به دبیر خانه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مراجعه کنند.
وی ادامه داد: سازمان هایی که متقاضی نامزدی انتخابات جهت تصدی سمت نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت هستند،باید در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده از تاریخ 18تا28 خردادماه و سازمان هایی که صرفاً متقاضی شرکت در جلسه انتخابات به منظور رای دادن هستند می توانند از تاریخ 18 خرداد تا 9 مردادماه در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده اقدام کنند.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: بر اساس گزارش دبیرخانه هیات نظارت استان قزوین، هر سازمان مردم نهاد تنها می تواند در خصوص معرفی یک نماینده اقدام نماید و حضور نماینده جهت ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه نیز الزامی می باشد.
وی با اشاره به مدارک لازم برای متقاضیان،گفت: یک نسخه از پروانه فعالیت صادره از استانداری قزوین، آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تغییرات هیات مدیره سازمان مردم نهاد، اصل صورت جلسه هیات مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار جهت شرکت در انتخابات با مُهر سازمان مردم نهاد،یک قطعه عکس، تصاویر صفحه اول شناسنامه و کارت پایان خدمت یا معافیت و تکمیل فرم ثبت نام جهت صدور کارت ورود به جلسه رای دهندگان و نامزدهای انتخابات از مدارک مورد نیاز هستند.
176 سمن (سازمان مردم نهاد) در استان قزوین فعالیت دارند که مجوز فعالیت 82 مورد از آنها در دولت تدبیر و امید صادر شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.