کریم رجبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه ها از اول تیرماه امسال با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس مجری طرح،پژوهش سراها،کانون های فرهنگی تربیتی،مدارس قرآنی و کانون های ورزشی اجرا می شوند.
وی اضافه کرد: در این پایگاه ها برنامه های مختلفی برای اوقات فراغت دانش آموزان در بخش هایی چون فرهنگی هنری،علمی و آموزشی،ورزشی و اردویی با رویکرد شادابی و نشاط و مشارکت دانش آموزان اجرا خواهد شد.
رجبی ادامه داد: پیش بینی می شود با ایجاد این پایگاه ها بیش از 45 هزار دانش آموز در آن ها ثبت نام کرده و در فعالیت های مورد علاقه خود شرکت کنند.
وی، مدارس دوره های مختلف تحصیلی،کانون های فرهنگی تربیتی،کتابخانه های آموزشگاهی،دارالقرآن ها، پژوهش سراها،سالن های ورزشی،هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش و کشاورزی،اردوگاه ها،پایگاه های بسیج دانش آموزی،انجمن اسلامی دانش آموزان،هلال احمر و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز از ظرفیت های مهم در تقویت برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان دانست.
رجبی افزود: به همین منظور به زودی برای هماهنگی های بیشتر در این زمینه اولین جلسه ستاد بهبود اوقات فراغت تابستان 96 با حضور مسئولان آموزش و پرورش،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،بسیج دانش آموزی،جمعیت هلال احمر،سازمان دانش آموزی،اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی برگزار خواهد شد.
سال گذشته 43هزار و 200 دانش آموز استان قزوین در پایگاه های اوقات فراغت تابستانی شرکت کردند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.