حمیدرضا داوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت یک روز در خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی مرادی برگزار گردید.
وی با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها در اردوی آماده سازی تیم کاراته نونهالان استان حضور خواهند یافت، به نفرات برتر این مسابقات اشاره کرد و گفت: در وزن 42 کیلوگرم علی وهابی، امیرعلی چگینی و محمدرسولی و محمدزارعی و در وزن47 کیلوگرم ابوالفضل راهی، محمد مهدی آقا محمدی، مجتبی اسداللهی ومهدی شقاقی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی با اشاره به نفرات برتر در وزن 52 کیلوگرم این مسابقات گفت: معراج محمدی، سورنا باغبان آقایی، مهدی خورانی و امیرحسین خدابنده در این وزن به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن 57 کیلوگرم محمدحشمتی، سعیدرمضانی، مهدی رضازاده و محمدمهدی خداکرمی مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: در وزن 63 کیلوگرم نیز علیرضا صفری، علی فصیحی، محمدرضا زینالی و علیرضاداوری نیا و در وزن منهای 70 کیلوگرم حسین اسماعیلی، ابوالفضل نصیری، مهدی کاظمی و علی محمدی به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.
وی در نهایت به نفرات برتر در وزن مثبت هفتاد کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: حمیدرضا حیدریان، مجید قاسمی و امیرمحمد ملکی و مرتضی رضایی مقام های اول تا سوم مشترک را در این وزن به دست آوردند.
داوری همچنین گفت: ماهان حمیدی و امیرحسین پیروی به عنوان بازیکن اخلاق، مجیدسانی خانی به عنوان مربی برتر و محمد مایلی و حسین بیگدلی به عنوان داوران برتر این رقابت ها معرفی شدند.
استان قزوین دارای سه هزار کاراته کای سازمان یافته (دارای بیمه ورزشی) با 55 باشگاه است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.