به گزارش روز جمعه ایرنا، این مراسم به همت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در قزوین و شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: باید از حضور با شکوه مردم در انتخابات و رای آنها به دکتر روحانی که ادامه مسیر اصلاحات بود، قدردانی کنیم.
نماینده سابق مردم قزوین و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: قزوین خوشبختانه جزو استان هایی بود که اقای روحانی در آن بیشترین آرا به دست آورد به طوری که تعداد آرای وی از رقیب خود نزدیک به 100 هزار رای بیشتر بود.
حجت الاسلام علیخانی افزود: باید از مقام معظم رهبری نیز که با هدایت های خود موجب برگزاری این انتخابات با شکوه شدند، قدردانی کنیم.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش حضور مردم در پای صندوق های رای در پیروزی اقای روحانی، گفت: اگر مشارکت حداکثری شما مردم نبود، پیروز میدان جریان فکری دیگری بود.
وی در پایان از استاندار قزوین،نیروهای مسلح و انتظامی،هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات برای تلاش به منظور برگزاری انتخاباتی امن و سالم در استان قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر قوامی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: با اتحاد و همدلی اصلاح طلبان استان که در هیچ زمانی به این اندازه بایکدیگر منسجم نبوده اند شاهد کسب اکثریت آرا برای اقای دکتر روحانی و همچنین ورود 6 نامزد اصلاح طلب از لیست امید به شورای اسلامی شهر قزوین بودیم.
رئیس کمیسیون قضائی مجلس ششم خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان همصدا و منسجم در مسیر تحقق آرمان های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و امام راحل حرکت می کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت: مردم وظیفه خود را انجام دادند و حال نوبت رئیس جمهوری و دولتمردان است که به وظائف خود عمل کنند.
وی با تاکید بر استفاده از مدیران همسو با دولت در سطح دستگاه ها،گفت: امیدواریم مدیران ناهماهنگ و غیرهمسو در این دوره جایی در دولت و دستگاه های اجرایی نداشته باشند.
حجت الاسلام قوامی اظهار کرد: در انتخابات شوراها نیز شهروندان قزوینی رای به تغییر دادند و امیدواریم منتخبان در شورای جدید بتوانند انتظارات و خواسته های مردم را محقق سازند.
محمد علیخانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک بابت حضور باشکوه مردم در انتخابات و پیروزی دکتر روحانی،گفت: امروز باید از شادمانی مردم خوشحال باشیم.
منتخب مردم تهران در انتخابات شوراهای اسلامی با اشاره به تخریب چهره دولت توسط مخالفان در ایام برگزاری انتخابات، گفت: با این وجود ملت با انتخاب خود پاسخ تخریب ها و دروغ گویی ها را دادند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.