به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: اگر تولیدات داخلی مرغوب بوده و با قیمت مناسبی نیز عرضه شوند، قاچاق کالا به طور خودکار از بین می رود.
استاندار قزوین با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولید داخلی و تقویت بخش خصوصی، گفت: در این حوزه 2 نوع برخورد شامل سلبی و ایجابی وجود دارد که در بخش اول شامل فعالیت های نیروی انتظامی،قوه قضائیه و گمرکات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا فعال است اما در حوزه دوم فرهنگ سازی برای مصرف تولید ملی و از آن مهم تر مرغوبیت کالا و قیمت مناسب حرف نخست را می زند.
همتی در ادامه بر تقویت کشاورزی استان قزوین در حوزه گلخانه ای تاکید کرد و گفت: در این حوزه باید یک کارگروه اختصاصی ایجاد شود و برنامه ها و اهداف را به جلو پیش ببرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه سرزمین کم آبی هستیم و باید از منابع آبی خود به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم، خاطرنشان کرد: گسترش کشاورزی گلخانه ای کاهش مصرف آب و افزایش تولیدات این بخش را در پی دارد.
همتی در ادامه با تاکید بر اینکه همه ادارات و دستگاه ها به ویژه دستگاه های خدمات رسان باید همکاری و همراهی لازم را با بخش خصوصی داشته باشند،اظهار کرد: بدون توجه به این مهم در پیشبرد اهداف خود برای تقویت این بخش و کم کردن بارها از دوش دولت به نتیجه لازم نمی رسیم.
وی تاکید کرد: اگر دستگاه خدمات رسانی از انجام وظائف خود کوتاهی کند، مرتکب تخلف شده و با آن باید برخورد قانونی شود.
همتی در پایان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ملزم به رسیدگی به تخلفاتی است که از سوی ادارات و دستگاه‌ها در مسیر تولید و اشتغال وقفه ایجاد می‌کنند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.