به گزارش ایرنا، این مراسم با هدف معرفی جوانان برتر و شایسته استان از سوی معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و با همکاری دستگاه های و نهادهای مختلف استانی در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.
در این مراسم از 20 جوان برتر و شایسته استان قزوین در بخش های مختلف با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره حضرت علی اکبر (ع) تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل مشارکت های مردمی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای را به حل مشکلات جوانان داشته است که در حوزه این وزارتخانه باید به رشد اعتبارات ورزشی و همچنین افزایش قابل توجه سمن ها اشاره کنیم.
رضا حجتی با بیان اینکه جوانان ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی جامعه به شمار می روند، اظهار کرد: امیدواریم با اتکا بیشتر به این سرمایه ها، کشورمان در حوزه های مختلف بویژه عرصه های علمی، فرهنگی و اقتصادی به جایگاه های بهتری دست پیدا خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت ماه جاری،گفت: با شور و نشاط جوانان در فضای انتخایات، می توان زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای برای 2 انتخابات پیش رو و ثبت حماسه ملی دیگر فراهم آورد.
در ادامه این مراسم از سروش احمدی رحیم آبادی و علیرضا عباس پور در حوزه نظام وظیفه، محسن پرورش و امیرمهدی زمان پور در حوزه دانشجویی، ابوالفضل قنبر زاده در حوزه کشاورزی، علی محمدی در حوزه قران، سعید طاهرخانی در حوزه بهزیستی و امیرعباسی و طاهره عبدالهی در حوزه فرهنگیان به عنوان جوانان برگزیده و برتر استان قزوین تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از مرتضی نادی فر در بخش هنرهای نمایشی، امید اسدی در بخش موسیقی،محمدصادق بابایی در بخش هنرهای تجسمی،امیرقدیم آبادی در بخش سینما، رضا اولادی در بخش رسانه، منا مشایخ در بخش امداد و نجات،مهران حسینی در بخش ادبیات،علیرضا باقری در بخش اختراع و مهدی مرندی،رامین رامندی و مژگان خدادادی در بخش ورزش به عنوان دیگر جوانان برتر و برگزیده استان قزوین تجلیل به عمل آمد.
27 درصد از جمعیت یک میلیون و 273 هزار نفری استان قزوین را جوانان (افراد 15 تا 29سال) تشکیل می دهند.
6101*6128
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.