به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، فریدون همتی در جمع کارکنان شرکت نیرو محرکه در شهر صنعتی البرز که به مناسبت روز جهانی کارگر انجام شد،افزود: کارخانه ها با مدیریت و هنر کارگران تولید پایدار خواهند داشت و کشور را از وابستگی به سمت استقلال و اقتصاد پویا هدایت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: شرکت نیرو محرکه با 2 هزار و 700 نفر کارگر مجموعه ای قوی و توانمند در عرصه صنعت در استان محسوب می شود و باید همچنان با همت کارگران تلاشگر خود با قوت به فعالیت خود ادامه دهد.
همتی به شعار سال نیز اشاره کرد و افزود: هر سال باید سال اقتصاد مقاومتی،اشتغال،تولید و صادرات باشد و امیدواریم در این سال در راستای تحقق این شعار موفق عمل کنیم.
استاندار قزوین در ادامه از کارگران خواست تا در تولید کالاهای با کیفیت حداکثر همکاری را داشته باشند تا کالای داخلی وضعیت بهتری در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.
همتی خاطر نشان کرد: توجه به تولیدات داخلی صادرات محور وابستگی کشور را به نفت و دلارهای نفتی کاهش می دهد و موجب اشتغال پایدار در کشور می شود.
استاندار قزوین گفت: اقتصاد کشور را باید با تقویت تولید داخلی از وابستگی به نفت رهایی ببخشیم.
وی اضافه کرد: دولت توانست با یک سیاست داخلی و خارجی مناسب همه موانع بزرگ پیش روی کشور را برداشته و تولید کنندگان و سرمایه گذاران را به آینده امیدوار کند.
همتی همچنین با تاکید بر تولید محصولات با نگاه صادرات محور، گفت: بازارهای داخلی برای تولید پایدار کوچک هستند بنابراین باید نگاه خود را به بیرون معطوف کنیم.
استاندار قزوین در پایان گفت: تحریم های ظالمانه ای که در گذشته بر کشور تحمیل شده بود، تاثیر مخربی بر 120 واحد قطعه ساز تولیدی استان داشت اما امروز شرایط پایدار و آرامش در اقتصاد کشور به وجود آمده و شرایط کار را بهتر از گذشته کرده است.
سه هزار و 700 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مشغول فعالیت هستند.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.