به گزارش روز شنبه ایرنا، علی پرزحمت در جمع خبرنگاران افزود: در جریان سفر رئیس جمهوری به قزوین و در سال اقتصاد مقاومتی،تولید-اشتغال، 2 طرح ملی صنعتی و چهار طرح تولیدی با سرمایه گذاری 2 هزار و 565 میلیارد ریال و 42 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی با اشتغال500 نفرافتتاح می شود.
وی اظهار کرد: در این سفر 2 طرح مهم صنعتی استان قزوین توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد و چهار طرح دیگر نیز در شهرک صنعتی کاسپین با حضور معاونین وزیر صنعت،معدن و تجارت و به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت اشتغال و سرمایه گذاری خارجی، رئیس جمهوری شخصا از خط تولیدی طرح های ملی صنعتی استان بازدید می کند.
پرزحمت با اشاره به حمایت های دولت با اجرای طرح رونق تولید از واحدهای صنعتی استان، گفت: بنا به اعلام بانک مرکزی، قزوین در سال گذشته رتبه ششم کشور را در اعطای تسهیلات رونق تولید به خود اختصاص داد و در این سال شاهد پرداخت تسهیلات به یک هزار و 111 واحد و طرح تولیدی قزوین بودیم.
وی در ادامه افزود: با توجه به تصمیم دولت تدبیر و امید بر حمایت ویژه از طرح های تولیدی بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی، برای اعطای تسهیلات مورد نیاز و سایر پشتیبانی ها به منظور تکمیل این پروژه ها در استان نیز برنامه ریزی شده است.
پرزحمت در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری نیز مانند پارسال ضمن جذب بیش از پیش سرمایه گذاری های داخلی وخارجی، برای فرزندان این مرز و بوم به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد صنعتی است.
رئیس جمهوری فردا یکشنبه برای شرکت در اجلاس بین المللی شهرهای اسلامی و همچنین بهره برداری از چند طرح صنعتی و عمرانی به استان قزوین سفر می کند.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.