به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر یکشنبه در دیدار با کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی کاراته که اردوی آماده سازی خود را در قزوین پشت سر می گذارند، افزود: امیدواریم قزوین میزبان خوبی برای این اردو بوده باشد تا قهرمانان عزیز کشور با خیالی آسوده و خاطری جمع به افتخار آفرینی و کسب مدال های خوشرنگ جهانی ادامه دهند.
وی اضافه کرد: ورزشکاران ایرانی در صحنه های جهانی علاوه بر اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین را در میان دیگر ورزشکاران دنیا به نمایش می گذارند و در واقع سفیران فرهنگ میهن ما به شمار می روند.
استاندار قزوین ادامه داد:افتخار آفرینی و کسب نشان های رنگارنگ در عرصه های مختلف جهانی به ذهنی آرام و خاطری متمرکز نیازمند است و امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات قهرمانان به ریاست جمهوری و مسئولان ذی ربط منعکس کرده و آنها را حل کنیم.
وی در ادامه خطاب به ملی پوشان کاراته گفت: مردم با تماشای موفقیت ها و مبارزات شما به عنوان فرزندان دلیر ایران و قهرمانان غیور کشور افتخار می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان قزوین نیز در این دیدار گفت: تیم ملی کاراته ایران 2 سال متمادی در کشورهای آلمان و اتریش به عنوان قهرمانی دست یافت و امیدواریم این قهرمانی ها در المپیک 2020 نیز تداوم داشته باشد.
محمد مشهدی آقایی ادامه داد: استان قزوین در سال 95 میزبان برگزاری 80 دوره مسابقات کشوری بود که هم از لحاظ جذب گردشگران و هم از نظر حضور قهرمانان و تقویت روحیه ورزشکاران استانی بسیار مفید و موثر واقع شد.
وی ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان ارشد استان به بخشی از مشکلات ملی پوشان قزوینی تیم ملی کاراته رسیدگی شود تا با خاطری آسوده و خیالی جمع به رقابت های قهرمانی خود بپردازند.
اولین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته با حضور 17 کاراته کای از شنبه 19 فروردین به میزبانی قزوین آغاز شده و فردا 28 فروردین ماه به پایان می رسد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.