به گزارش ایرنا، فاطمه گودرزی چهارشنبه شب در بازدید از ششمین جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز افزود: در این جشنواره کودکان در اوج هیجان و نشاط هستند و با برقراری ارتباط تنگاتنگ با گروه های هنری و بازی با آنها،لذت در کنار هم بودن را تجربه می کنند.
این هنرمند با سابقه سینما و تلویزیون گفت: برقراری ارتباط تنگاتنگ کودکان با عروسک ها و گروه های هنری از نقاط قوت جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز است.
وی با اشاره به اینکه کودکان امروز با بازی های رایانه ای و حضور در فضای مجازی بسیار آسیب پذیر می شوند، تصریح کرد: این بازی ها موجب بی تحرکی کودک و رشد نکردن بخش های فعال مغز می شود و اعتیاد به این بازی ها بسیار مضر است اما بازی های قدیمی و اصیل که در این جشنواره به معرفی آنها پرداخته شده، تحرک و نشاط واقعی را برای کودکان به ارمغان می آورد.
این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه قزوین به درستی معرفی نشده است، افزود: نیاز است تا تبلیغات بیشتری در خصوص معرفی جاذبه ها و ظرفیت های این شهر تاریخی صورت بگیرد تا هموطنان برای سفر به آن اشتیاق پیدا کنند.
وی به مکان برگزاری این جشنواره اشاره کرد و با بیان اینکه مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه با سه هکتار وسعت به شکل زیبایی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است،افزود: این مکان زیبا به تنهایی می تواند هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب کند.
ششمین جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی که از دوم فروردین ماه امسال در سرای سعدالسلطنه قزوین در حال برگزاری است، امروز پنجشنبه به کار خود پایان می دهد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.