سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، از صبح امروز لاین شمالی آزاد راه های قزوین - کرج، قزوین - زنجان و قزوین - رشت با ترافیک نیمه سنگین و روان روبروی شده است.
وی با اشاره به خشک بودن سطح جاده های استان، یادآور شد: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، تا روز سه شنبه هفته جاری هوای استان گاهی اوقات با بارش های پراکنده روبرو می شود و براین اساس به رانندگان توصیه می شود که با احتیاط برانند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد نیز خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین از رانندگان خواست تا ضمن خودداری از توقف در حاشیه راه ها، در صورت ضرورت با نصب علائم ایمنی به خودروهای عبوری هشدار دهند.
به گفته وی، خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان طی 24 ساعت گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در راه های این استان گزارش نشده است.
سرهنگ بیگلری با اشاره به حضور 87 تیم گشت و آماده باش شامل 250 نیروی پلیس، هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان، از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
8054/ 6128 *خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.