به گزارش ایرنا،رضا گروسی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین افزود: با توجه به این حجم بالای ترافیک، باید همواره برای مدیریت بحران در جاده های استان آماده باشیم.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای مربوط به این ایام از هفته آینده، باید همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان از آمادگی کامل برای انجام وظائف و ماموریت های خود در این دوره زمانی آماده باشند.
گروسی در ادامه اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز،پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و جمعیت هلال احمر از جمله دستگاه هایی هستند که تداوم خدمات آنها در تعطیلات نوروز ضروری و حیاتی است.
این مسئول تاکید کرد: نقاط ضعف دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان باید تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی مرتفع و نقاط قوت نیز تقویت شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا در نوروز 96 نسبت به سال های قبل با کاهش سوانح جاده ای و آمار مصدومان روبرو شویم.
وی با بیان اینکه امسال مرگ و میر مسافران جاده ای استان نسبت به سال گذشته 13 مورد کاهش یافته است،در پایان اظهار کرد: این روند باید در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.
6104* 3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.