به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: مردم وقتی تصمیم به خرید می گیرند باید به منافع ملی نیز توجه داشته و تا جای امکان از محصولات داخلی به جای کالای خارجی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز باید کالاهایی تولید کنند که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند تا شهروندان با رضایت خاطر به تهیه آنها بپردازند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز احسان و نیکوکاری،گفت: مردم باید در این ایام بیش از پیش به فکر کمک به نیازمندان و فقرا باشند.
امام جمعه قزوین گفت: مردم هنگام خرید برای ایام نورور باید مراعات حال افراد بی بضاعت را نیز داشته باشند و از خرید کالاهای غیرضروری و تجملاتی تا حد ممکن پرهیز کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به تشیع پیکر پاک 2 شهید بی نام و نشان دوران دفاع مقدس در شهر شریفیه که روز گذشته انجام شد، اشاره کرد و یادآور شد: پیکرهای مطهر این شهیدان که برای حمایت از قرآن و اسلام جان خود را فدا نمودند، از سوی مردم قدرشناس استان به شایستگی و با شکوه تمام تشیع و به خاک سپرده شد.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی،افزود: برای احیای طبیعت باید از آن پرستاری و مراقبت کنیم و به منظور جلوگیری از پدیده های نوظهوری مانند ریزگردها هرکس باید حداقل اقدام به کاشت یک نهال کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی و شهادت سرلشگر پاسدار همت را تسلیت گفت.
6101 * 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.