به گزارش ایرنا، علی پرزحمت شنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در قالب اجرای رونق تولید که دربرگیرنده تسهیلات بهین یاب، پرداخت های مستقیم بانکی و بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری می باشد به طور مجموع به یک هزار و 50 واحد و طرح تولیدی استان، 10 هزار و 910 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در بخش ارائه تسهیلات به واحدهای راکد قابل احیا و طرح های نیمه تمام باقی مانده نیز از 102 مورد بازدید اخیر، 34 مورد تائید و تاکنون به 6 واحد پرداخت صورت گرفته است.
پرزحمت یادآور شد: از بین متقاضیان دریافت کننده تسهیلات بهین یاب، 297 مورد مربوط به بخش صنعت و 326 مورد نیز به بخش کشاورزی اختصاص داشته است.
وی همچنین به آمار نظارت بر هزینه کرد تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و گفت: از 359 مورد نظارت صورت گرفته در این زمینه، 197 مورد مربوط به بخش صنعت و 162 مورد نیز به بخش کشاورزی اختصاص داشته که در این رابطه رتبه نخست کشوری به قزوین تعلق یافته است.
در ادامه این نشست، کوروش کشاورز به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در بخش دریافت تسهیلات 558 پرونده متقاضیان به بانک های عامل استان معرفی شده است و تاکنون 324 متقاضی، به میزان یک هزار و 90 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
علیرضا وارثی،مدیرکل بهزیستی استان قزوین نیز در این نشست ضمن انتقاد از وضعیت پرداخت تسهیلات تعیین شده در برخی بانک های عامل استان،گفت: از 36 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات مصوب برای مددجویان این اداره کل، تاکنون 29 میلیارد و 150 میلیون ریال جذب شده و برخی از بانک های عامل تمامی تخصیص های لازم را در این خصوص انجام نداده اند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.