استاندار قزوین گفت: با حمایت‌های صورت گرفته در سال جهش تولید ۵۹ واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشت.

استاندار قزوین گفت: با حمایت‌های صورت گرفته در سال جهش تولید به هیچ بانکی اجازه تصرف صنایع استان را ندادیم و ۵۹ واحد صنعتی استان نیز به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی در شرکت نیرو محرکه که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: از روز اول خدمت خود در قزوین عهد کرده ایم همه ظرفیتها را برای توسعه استان به کار بگیریم که در این راستا یک انسجام بین همه نیروها و مدیران به وجود آمده است تا همه ظرفیتها برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: هم اینک جهش تولید در سطح استان مورد توجه جدی همه اقشار است و همه مدیران و مسوولان در خدمت تولید و حمایت از تولید هستند.

جمالی پور گفت: امروز کشور در شرایط ویژه‌ای به لحاظ تحریم ها و کرونا قرار دارد و فعالان بخش تولید، مجاهدان جنگ اقتصادی هستند و ما افتخار می کنیم به عنوان ستاد پشتیبانی آنها فعالیت داریم.

وی با بیان اینکه قزوین یک استان مهم و سوق الجیشی است، افزود:این استان، مزیت‌های بی نظیر گردشگری، تولیدی و کشاورزی دارد و اولین شهر صنعتی کشور در قزوین افتتاح شده است.

استاندار قزوین گفت: سه هزار و ۵۵۰ واحد صنعتی در استان خدمت می کنند و در قطعه سازی از پایگاه مهم کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این استان ظرفیت های بی نظیری در این بخش دارد و حاضریم بخش قطعه سازی کشور را کمک کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.